Ku temui Cinta-Nya

Tajuk kat atas tu, bukanlah tajuk yang aku ambil dari kotak fikiran aku. Tajuk tu sebenarnya adalah tajuk sebuah novel Islamic yang aku beli kat putrajaya minggu lepas. Novel karangan Dr. Farhan Hadi Mohd Taib yang merupakan suami kepada novelis Islamic terkenal iaitu Fatimah Syarha. Sangat menarik untuk dikongsikan.

Novel yang menceritakan tentang pengalaman seorang pemuda Islam yang mencari penawar untuk menyembuhkan penyakitnya.
Sehingga dia tersasar daripada agama dengan berjumpa bomoh dan pengamal perubatan yang tidak masuk akal. Lebih malang lagi, dalam masa yang sama pemuda ini telah tersilap langkah dalam percintaan yang bertuhankan kecantikan. Namun akhirnya pemuda tersebut menemui jalan cinta kepada-Nya.

Itu sinopsis ringkas ku temui Cinta-Nya. Kalo korang nak, boleh cari kat mane2 kedai buku berhampiran yer ^_^

Dalam masa aku beli buku ni kat Putrajaya, aku ada jugak beli beberapa buku lain. Itupun sebab dapat baucer Rm 200 ni kan, jadi gunakanlah sebaiknya. Antara buku yang menjadi pilihan aku ::





Membaca jambatan ilmu, luas pengetahuan teguh keimanan.
Sekadar perkongsian buat mereka yang dapat baucer Rm 200 tu yang masih tercari-cari dan tak tau nak beli buku ape, aku cadangkan korang beli buku-buku ni ^_^