Logo dan Lambang Yahudi Dalam Komputer/Laptop anda!



Assalamualaikum..Bismillahirohmanirohim..Alhamdulillah..dah masuk hari ke-16 kita berpuasa dalam bulan Ramadhan yang mulia ni..terasa sekejap sangat masa berlalu..begitu masa amat mencemburui kita..jadi manfaatkan masa-masa yang ada ni dengan menambahkan amalan-amalan di bulan mulia ni, Ramadhan bukan hadir tiap-tiap hari, tak hadir tiap-tiap bulan tapi sekali setahun..




ok aku nak kongsi dengan korang yang mungkin tak tahu dan tak sedar dengan kewujudan benda ni dalam komputer atau laptop korang..
  • sekarang cuba korang perhati betul-betul background gambar kt atas..ape persamaan dengan gambar kt bawah nih..?korang fikir-fikirkan..


  • ok sekarang cuba tengok persamaan gambar kt atas tu ( lilin banyak2 tu ) dengan gambar kt bawah nih..korang fikirkan..




dah puas tengok? meh aku nak bagitau korang mcm mane nak cari benda nih dalam komputer atau laptop korang..senang jer, cuma ikut langkah yang aku bagi ni..

  • my computer-klik local disk C
  • klik program-cari microsoftoffice
  • cari media-klik cagcat 10
  • sekarang cari media yang ada nombor kod nih j0285926.wmf
  • dah jumpa?sama tak dengan gambar yang aku dapat kt bawah nih ? kalo sama bagus, kalo tak, jangan marah tau hihik..=P



  • ini lah gambar gabungan israel dan menorah. Menorah tu ape? ok menorah tu bermaksud lilin kemenangan yang juga dapat ditemui dalam lambang mossad iaitu sebuah ejen perisikan israel.
  • aku dah buang gambar nih dalam laptop aku.
  • terserah la pada korang nak hapuskan k atau nak simpan gambar tu..